نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 (رشته شغل فوریتهای پزشکی)
1-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98پرستار:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 پرستاري داخلي و جراحي ۱ تا ۴ مراقبت هاي ويژه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 روانپرستاري كودكان مديريت بهداشت جامعه مادران و نوزادان
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 پرستاري داخلي و جراحي ۱۵۲ سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 مراقبت هاي ويژه ۳۳۰ سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 روانپرستاري 156 سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98بهداشت جامعه 150 سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98مادران و نوزادان 100 سوال+پاسخنامه
2-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 فوریت های پزشکی:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 آناتومی 360 سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 احیای قلبی و ریوی 150سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 فرآیند عملیات و اطلاعات فنی
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 تروما 170 سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98فارماکولوژی800سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 فوریت های داخلی 300 سوال + پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بم98 فیزیولوژی30 سوال+ پاسخنامه
اسامی پذیرفته شدگان نهایی جهت انجام مراحل گزینش به شرح ذیل اعلام می گردد.
افراد پذیرفته شده می بایست جهت تکمیل پرونده: روز چهارشنبه مورخ 98/08/22 ساعت 9 صبح به نشانی: بم – میدان سرداران شهید– بلوار شهید رجایی، دانشگاه علوم پزشکی بم– مدیریت هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
1- سه قطعه عکس 3*4 جدبد
2- اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
3- اصل کارت ملی و کپی پست و رو
4- آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی آن
5- اصل کارت پایان خدمت
بدیهی است عدم حضور داوطلب و تحویل مدارک به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
افراد یاد شده می بایست تصویر مدارک مورد نیاز را جهت بررسی صحت و راستی آزمایی، از طریق پست الکترونیکی farakhan.avasalamat@gmail.com حداکثر تا روز شنبه 27 مهر ماه 1398 ارسال نمایند.
مدارک مورد نیاز:
* مدرک تحصیلی
* کارت ملی
*تمام صفحات شناسنامه
* کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت
* مدارک دال بر سهمیه ایثارگران
* گواهی پایان / تمدید / معافیت طرح اجباری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان
مدارک مورد نیاز:
* اصل، اسکن و تصویر تمام صفحات شناسنامه
* اصل، اسکن و تصویر کارت ملی ( پشت و رو)
* اصل، اسکن و تصویر مدارک ایثارگری و نامه مربوطه
* اصل، اسکن و تصویر مدرک تحصیلی و پایان طرح اجباری
* اصل، اسکن و تصویر کارت پایان خدمت
* اسکن عکس پرسنلی
همچنین با توجه به برگزاری آزمون عملی در روز برگزاری ازمون همران داشتن لوازم و لباس ورزشی مناسب ازامی است.
( نحوه ارائه مدارک به صورت حضوری و توسط خود داوطلب و به روش زیر می باشد)
* مدارک مورد نیاز را با فرمت Jpeg اسکن کرده و فایلهای آن را در پوشه ای که با عنوان کد ملی نام گذاری شده در قالب لوح فشرده ( cd) به همراه فتوکپی کلیه مدارک به نماینده آواسلامت در مکان برگزاری آزمون تحویل نمایید.
اطلاعیه شماره (2) : به اطلاع متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کاردانی که دارای سن 23 سال تمام می باشند می رساند: در صورتی که گواهی نامه رانندگی B2 نداشته باشند بعد از قبولی در آزمون با ارائه تعهد محضری تا 3 ماه فرصت دارند تا گواهینامه مذکور را ارائه دهند. در غیر این صورت از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد مذکور لغو و بلااثر می گردد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نسبت به «برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی » جهت تأمین تعداد 20 نفر نیروی شرکتی برای رشته شغل کارشناس فوریت پزشکی، در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم پس از سیر مراحل پبش بینی شده، به عنوان «مجری» اقدام نماید.
*مهلت ثبت نام از تاریخ 1398/06/3 لغایت 1398/06/11 می باشد و به علت زمانبندی انجام شده این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد |
|
|||||
ردیف |
عنوان شغل |
تعداد مورد نیاز |
جنسیت |
شرایط احراز |
محل جغرافیایی خدمت |
1 |
* فوریتهای پزشکی |
20 نفر |
مرد |
دارا بودن مدرک تحصیلی: – کارشناسی هوشبری -کارشناسی پرستاری – کاردانی / کارشناسی فوریت پزشکی ـ دارای گواهینامه رانندگی (ب2) یا پایه دوم -دارای حداکثر سن 35 سال تا اولین روز ثبت نام |
طبق نظر معاونت منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی بم |
توجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس: http://avasalamat.org انجام میشود.
(نکات مهم)
1- ثبت نام منوط به تكمیل كلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و كدپیگیری از سامانه میباشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمیباشد.
2- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
3- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شركت درآزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفادآگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
4- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.
5- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
6- قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب طبق توضیحات مندرج در بخش ( نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب) دفترچه راهنما تهیه گردد.
7- کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.
نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
8- قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
9- تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است
10- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ….) با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. )
جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.
نکته مهم:
* کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتیبه وی مسترد نخواهد شد. |