نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 (8رشته شغلی)

1-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق مدنی 270 سوال+پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق تجارت420 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 ایین دادرسی مدنی360 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق جزایی عمومی380 سوال+پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق جزای اختصاصی 390 سوال+پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 ایین دادرسی کیفری300 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حقوق اداری 110 سوال+پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی 98 حقوق اساسی 300 سوال+پاسخنامه

 

 

 

2-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 کارشناس امور شهرسازي:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مبانی  نظری معماری 167 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 بیان معماری 75 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 معماری منظر 45 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 قوانین شهرسازی و معماری 120 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 تحلیل و طراحی فضای معماری و شهری115 سوال + پاسخنامه

 

 

 

 

3-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حسابدار:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حسابداري مالي400 سوال +پاسخنامه  

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حسابداري دولتی1 298 سوال +پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حسابداري دولتی2  40 سوال +پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 بودجه 300  سوال+ پاسخنامه  

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 قانون محاسبات عمومي100 سوال +پاسخنامه 

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 قانون مناقصات 30 سوال +پاسخنامه 

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مدیریت مالی1  790 سوال +پاسخنامه 

 

 

 

 

 

4-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 عمران:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مقاومت مصالح وتحليل سازه ها 160 سوال با جواب

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مكانيك خاك و پيسازي 124 سوال با جواب

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98سازه هاي فولادي و بتوني-250 سوال با جواب

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 تعمير و نگهداري ابنيه فني 250 سوال با جواب

 

 

 

5-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 تجهیزات پزشکی:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 زبان تخصصي مهندسي پزشكي 60 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 رياضيات 60  سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 معادلات ديفرانسيل 415  سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 رياضيات مهندسي 20 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 آمار و احتمالات مهندسي 549 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مدارهاي الكتريكي 1 220 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مدارهاي الكتريكي 2 210 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 الكترونيك 1 115 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 الكترونيك  2 173 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 تجزيه وتحليل سيستم ها 220 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مقدمه اي بر مهندسي پزشكي زيستي 210 سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 تجهيزات عمومي بيمارستانها 110  سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 حفاظت الكتريكي در سيستم هاي بيمارستاني 91 سوال + پاسخنامه

 

 

 

 

6-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 برق:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مدار الكتريكي 1  220 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مدارهاي  الكتريكي 2  210سوال+ پاسخنامه 

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 ماشينهاي الكتريكي 1 107 سوال+ پاسخنامه 

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 ماشينهاي الكتريكي2  28سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 الكترونيك 1  115سوال+ پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 الكترونيك 2  173سوال+ پاسخنامه

 

 

 

7-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مکانیک:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 استاتیک115 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 مقاومت مصالح113 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 اجزای ماشین 500 سوال با جواب

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 ترمودینامیک  20 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 سیالات261 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 انتقال حرارت14 سوال + پاسخنامه

 

 

 

8-نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 صنایع:

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 امار و احتمالات مهندسی  160 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات295 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 طرح ریزی واحد های صنعتی325 سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی دفتر فنی و مهندسی سازمان تامين اجتماعی98 علم مواد120 سوال + پاسخنامه

 

 

 

 

 

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي دفتر فني – مهندسي سازمان تأمین اجتماعی در سال 1397 مي‌رساند كه آزمون استخدامي جذب نيروي انساني براي دفتر فني و مهندسي عصر روز جمعه 97/07/20 منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون عصر از ساعت 15:00 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه 97/07/17 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور  قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.

2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

3- چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 97/07/19 و از ساعت 8:30 الي 12:00 روز جمعه مورخ 97/07/20 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

د- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون کليه داوطلبان عصر روز جمعه مورخ 97/07/20 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 15:00 همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج گرديده است. لازم به ذكر است آزمون استخدامي جذب نيروي انساني براي دفتر فني و مهندسي منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

ه‍‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنج شنبه 97/07/19 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جدول محل تشكيل باجه رفع نقص آزمون استخدامی  دفتر فني – مهندسي  سازمان تأمین اجتماعی سال 1397

استان شهرستان محل تشكيل باجه رفع نقص آدرس محل تشكيل باجه رفع نقص
تهران تهران دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: ميدان فردوسي ، خيابان انقلاب ، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني ، بن بست شاهرود

 

استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران- 5 شهریور 97

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین نیروي انسانی مورد نیاز خود جهت دفتر فنی و مهندسی تهران، فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاه هاي  ” صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیر طوسی، علم و صنعت ایران و دانشگاه تهران” را از طریق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاري می نماید. بدینوسیله به اطلاع کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه هاي مزبورکه متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می باشند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی  ازروز سه شنبه مورخ 97/6/6 آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ 97/6/13 پایان می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

> بخش اول: توضیحات عمومی

شرایط عمومی استخدام:
1- تابعیت جمهوري اسلامی ایران.
2- اعتقاد به نظام جمهوري اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
3 – دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در بند 2 شرایط اختصاصی استخدام.
4- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی هاي لازم براي انجام وظایف و مسئولیت هاي شغل مورد نظر.
5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
8- استخدام افرادي که در اجراي قانون رسیدگی به تخلفات اداري یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات هاي اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
تذکر: ملاك عمل براي محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام 97/6/13 و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام 97/6/6 می باشد.

بخش دوم: توضیحات اختصاصی

شرایط اختصاصی استخدام:
1- مقــاطع و رشــته هــاي تحصــیلی در عنــوان شــغلی مــورد تقاضــا براســاس مقــاطع و رشــته هــاي تحصــیلی منــدرج در ایــن آگهــی میباشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداري نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیري مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و داراي پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاك عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش هاي مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش هاي ذکر شده ملاك عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداري نمایند.
2- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
1/2- دارندگان مدرك تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام.
2/2- دارندگان مدرك تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 30 سال تمام.
تبصره 1: مدت خدمت سربازي، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحد هاي تابعه سازمان، شرکت هاي ماموریتی و تکلیفی (به شـرح منـدرج دراین آگهی)، کارگزاري هاي رسمی سازمان و نیرو هاي شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان هاي میلاد، البرز و سایر مراکز درمـانی متعلـق بـه سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشـتغال دال بـر تائیـد مراتـب مـذکور و سـنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشـروط بـه آن که از حداکثر 35 سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.
توضیحات:
• شرکتهاي ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
1- موسسه املاك و مستغلات تامین اجتماعی 2- بانک رفاه کارگران 3- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4- شرکت گروه هتل هـاي همـا 5- موسسه فرهنگی و هنري آهنگ آتیه 6- رفاه گستر 7-سرمایه گذاري تامین اجتماعی 8- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9- شـرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10- کار و تامین 11- گروه پزشکی حکمت 12- شرکت سرمایه گذاري خانه سازي ایران 13- شرکت مشاور مـدیریت و خدمات ماشینی تامین 14-شرکت مهندسی تاسیسات و انرژي تامین.
قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه هاي نبرد حق علیه باطل به میـزان حضـور در جبهـه و همچنین مدت زمان بستري شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه هاي نبرد حق علیه باطل به میـزان مـدتبستري، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه هاي ضدانقلاب درآمده انـد بـه میـزان مـدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمـی باشـد و مفقودالاثرهـا (فرزنـدان، همسـر، پـدر، مـادر، بـرادر وخواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح درمرحله مصاحبه به حداکثر شرط سـنی هـر مقطـع تحصـیلی منـدرج در ایـنآگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حـداکثر شـرط سـنی 35 سـال تمـام تجاوز ننماید.
تبصره 2- فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلـی و فرزنـدان آزادگـان از کارافتـاده کلـی صـرفاً از شـرط معافیـت حـداقل معـدل و حداکثر سن بهره مند می گردند.
3 – معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طـب کـار مبنـی بـرتوانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
4- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت هاي دولتی و سازمان هاي وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.
5- متقاضیانی که بـه هنگام شروع بکار، دانشجو و یا داراي مدرك تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرك تحصیلی غیر مرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نماینـد امکـان پـذیرش و تطبیـق مـدرك مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرك تحصـیلی منطبـق بـا شـرایط احـراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرك موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضاي آزمون مربوطه مشروط بـه رضـایت ازعملکرد و عدم نیاز دفتر فنی و مهندسی به تأمین نیروي جایگزین با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکان پذیر خواهد بود.
تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع و رشته هاي تحصیلی مندرج دراین آگهی الزامی می باشد.
6- امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان / استان) به شرح ذیل لحاظ می گردد:
– بومی شهرستان مورد تقاضا 25 امتیاز
– بومی استان مورد تقاضا 15 امتیاز
1-6- داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که داراي یکی از ویژگی هاي زیر باشد ضمنا مبناي استان و شهرستان براي تعیـین بـومی بـودن، تقسیمات کشوري در زمان ثبت نام می باشد.
– شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وي با شهرستان محل مورد تقاضا براي استخدام یکی باشد.
– استان محل تولد داوطلب یا همسر وي با استان محل مورد تقاضا براي استخدام یکی باشد.
– همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهاي مسلح (اعم از شـاغل و یـا بازنشسـته) کـه شهرسـتا ن محـل خـدمت فعلـی یـا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا براي استخدام آنان یکی باشد.
– همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیرو هاي مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشسـتگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا براي استخدام آنان یکی باشد.
– داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا براي استخدام طی کرده باشد.
– داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در اسـتان محـل مورد تقاضا براي استخدام طی کرده باشد.
– داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا براي استخدام را داشته باشد.
– داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا براي استخدام را داشته باشد.
– پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا براي استخدام را داشته باشند.
– پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا براي استخدام را داشته باشند.
تذکر 1: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تذکر 2: امتیاز بومی منحصرٌاٌ براي واجدین شرایط فوق، در استان و شهر تهران قابل اعمال خواهد بود.
8- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و بـا رعایـت اولویـت امتیـاز مکتسـبه بـه میـزان دو برابـر ظرفیـتاستخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.
> مراحل ثبت نام 

1- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
2- فایل عکس اسکن شده.
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را براي ارسـال از طریـق برنامه ثبـت نـام اینترنتـی آماده نماید:
– عکس 4×3 که در سال جاري گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه هاي زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و داراي زمینه سفید باشد.
تبصره 1: اسکن عکس از روي کارت هاي شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وي سلب می گردد.
> پرداخت وجه ثبت نام 

ثبـت نـام به صـورت اینترنتـی از روز سـه شـنبه مـورخ 97/6/6 لغایـت روز سـه شـنبه مـورخ 97/6/13 انجـام خواهـد پذیرفت. و این تاریخ به هیچ وجه قابـل تمدیـد نمـی باشـد.متقاضـیان واجـد شـرایط مـی بایسـت بـه سـایت سـازمان تـامین اجتمـاعی مر اجعـه و پـس از پرداخـت مبلـغ 600/000 ریـال (ششصـد هـزار ریـال) به عنـوان هزینـه ثبـت نـام بـه صـورت الکترونیکی و با کارت هاي بانکی متصل به شبکه ي شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیري خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمایند.
– به ثبت نام هاي ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
> مدارك و مستندات لازم

با توجه به اینکه مدارك متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوز هاي استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارك داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی براي متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
> زمان برگزاري آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون 

– کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 97/7/17 براي مشـاهده و پرینـت بـر روي سـایت سـازمان تـامین اجتمـاعی قرار خواهد گرفت. آزمون در عصر روز جمعه مورخ 97/7/20 در شهر تهـران برگـزار خواهـد شـد. سـاعت شـروع و محـل برگزاري آزمون برروي کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوي داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجراي آزمون بررسی خواهد شد.
* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.
> مواد آزمون 

آزمون عمومی:
1- ریاضیات و آمار مقدماتی
2- زبان انگلیسی ـ عمومی
3 ـ زبان و ادبیات فارسی
4- فنّّاوري اطلاعات (مهارتهاي هفتگانه)
5- معارف اسلامی
6- شناخت تامین اجتماعی
7- اطلاعات عمومی
8- استعداد و هوش
* اقلیت هاي دینی مصرح در قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال هاي معـارف اسـلامی معـاف بـوده و در ایـن صـورت نمـره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهاي آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
* نمره سوالات عمومی با ضریب 1 محاسبه و اعمال خواهد شد.

 

آزمون تخصصی:
1- علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد .
2- سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته هاي شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هر یک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره (1) درج گردیده است.
3- نمره سوالات اختصاصی با ضریب 3 محاسبه و اعمال خواهد شد.
تذکرات:
1- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) داراي حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه اي و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
2- استخراج فهرست افراد داراي حدنصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمناً امتیازات بومی براي داوطلبانی اعمال خواهـد گردیـدکه حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
3- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.
4- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابرمجوز هاي استخدامی مکلفند مستندات و مدارك مورد نیاز را قبل از مصـاحبه اسـتخدامی کـه متعاقباً از سوي سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
5- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بـو د و در هـر مرحلـه از مراحـل آزمـون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی اسـت، از انجـام مراحـل بعـدي محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

azmonfaragir
26 فوریه 2020
264 بازدید