نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98( رشته شغل كمک پرستاری)

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 کمک پرستاری:

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 فنّاوری اطلاعات ICDL -مهارتهای هفتگانه>>1360  عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 ریاضی و آمار مقدماتی> 1256عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 زبان و ادبیات فارسی>>1364عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98معارف اسلامی>>۱۴۰۰ عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 زبان انگلیسی عمومی>>۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی>>۱۳۰۰ عدد نمونه سوال +جواب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت98 هوش و توانمندیهای عمومی>>۱۲۳۲ عدد نمونه سوال +جواب

 

 

 

اعلام نتایج اولیه
برگزاری آزمون استخدامی جهت شناسایی نیروی شركتی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشكی جیرفت – رشته شغل كمك پرستاری

اطلاعیه شماره 5 ( 98/7/17)

نتایج نهایی رشته شغلی کمک پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به شرح ذیل اعلام می گردد.

اسامی قبول شدگان نهایی 

افراد پذیرفته شده می بایست جهت تکمیل پرونده:  روز شنبه 20 مهر ماه راس ساعت 8 صبح  به نشانی: جيرفت – ميدان شاهد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جيرفت –  دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است  در شهرستان هایی که تعداد  افراد به حد نصاب  اعلامی در فراخوان نرسیده متعاقبا اسم اعلام خواهد شد

بدیهی است عدم حضور داوطلب و تحویل مدارک به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.


اطلاعیه شماره 4 ( 98/4/26)

 داوطلبانی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند صرفا از طریق تکمیل و ارسال فرم ذیل  حداکثر  تا 29 تیرماه  نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.

برای رسیدگی به اعتراض ثبت فرم درخواست الزامی می باشد. لطفا از تماس تلفنی با نمایندگی و دفتر مرکزی خودداری فرمایید.

        دانلود فرم اعتراض       

 


 

اطلاعیه شماره 3   (98/4/24)

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول به شرح ذیل اعلام میگردد.

* اسامی برحسب حروف الفبا می باشد و هیچگونه ترتیب و اولویتی برای افراد محسوب نمی گردد.

 

اسامی پذیرفته شدگان شهرجیرفت جهت راستی آزمایی مدارک

اسامی پذیرفته شدگان شهر رودبار جنوب جهت راستی آزمایی مدارک

اسامی پذیرفته شدگان شهر قلعه گنج جهت راستی آزمایی مدارک 

اسامی پذیرفته شدگان شهر کهنوج جهت راستی آزمایی مدارک 

اسامی پذیرفته شدگان شهر منوجان جهت راستی آزمایی مدارک

افراد یاد شده می بایست مدارک مورد نیاز را طبق زمان بندی زیر جهت راستی آزمایی و بررسی  به صورت حضوری  به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به آدرس: جيرفت – ميدان شاهد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جيرفت- معاونت منابع انسانی- نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت تحویل دهند.

زمانبندی مراجعه:

* شهرستان های جیرفت و کهنوج در روز شنبه مورخ 98/04/29  از ساعت 8 صبح الی 14

* شهرستان های منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در روز یکشنبه مورخ 98/04/30 از 8 صبح الی 14

  مدارک مورد نیاز:

* اصل و کپی مدرک تحصیلی

* اصل و کپی مدرک کمک پرستاری یکساله مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت 

*  اصل و کپی کارت ملی پشت و رو

* اصل  و کپی تمام صفحات شناسنامه

* اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

* مدارک دال بر سهمیه ایثارگران

* مدارک دال بر بومی بودن (افرادی که از بومی بودن همسر خود استفاده می نمایند لازم است که تمام صفحات شناسنامه همسر خود را نیز ارسال نمایند).

نکات قابل توجه:

*  لازم به ذکر است تحویل مدارک به منزله قبولی نمی باشد و صرفا جهت بررسی و راستی آزمایی مدارک می باشد.

عدم تحویل مدارک در زمان تعیین شده  به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

* در صورتی که پس از بررسی مدارک تعداد نفرات به حد نصاب لازم نرسد، از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره برتر انتخاب و  جهت ارسال مدارک اطلاع رسانی خواهد شد.


 

اطلاعیه شماره 2 (97/12/28)

به اطلاع کلیه متقاضیان می رساند مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز جمعه  مورخ 98/01/16  تمدید شد.


اطلاعیه شماره 1 (97/12/19)

موسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور شناسایی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی جیرفت  در رشته شغلی  کمک پرستاری، طبق  مندرجات جدول ذیل نسبت  به اجرای فراخوان استخدامی از طریق برگزاری آزمون اقدام می نماید.

*مهلت ثبت نام از تاریخ  1397/12/19  لغایت  1397/12/27  می باشد

توجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس:  http://avasalamat.org  انجام می‌شود.

(نکات مهم)

1-  ثبت نام منوط به تكمیل كلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و كدپیگیری از سامانه می‌باشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی‌باشد.


2- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود.


3-  داوطلب با تکمیل ثبت نام و شركت درآزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفادآگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.


4-  بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.


5-  پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


6-  قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب طبق توضیحات مندرج در بخش ( نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب) دفترچه راهنما تهیه گردد.


7- کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.

نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید  برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:

8-  قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.

9-  تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است

10- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ….)  با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم  برای کارت بانکی می باشد.   مواردی وجود داشته است  که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی  نسبت به عدم واریز  مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. )

 


 جهت اطلاع از شرایط  عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.


نکته مهم:

* کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و

شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که

باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتیبه وی مسترد نخواهد شد.

 

دانلود دفترچه راهنمای فراخوان 

 

کارت ورود به جلسه خانم ها

کارت ورود به جلسه آقایان

 

azmonfaragir
11 دسامبر 2019
1371 بازدید