نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 (5رشته شغلی)
1-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 کمک پرستاری:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 فنّاوری اطلاعات ICDL -مهارتهای هفتگانه>>1360 عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 ریاضی و آمار مقدماتی> 1256عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 زبان و ادبیات فارسی>>1364عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 معارف اسلامی>>۱۴۰۰ عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 زبان انگلیسی عمومی>>۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی>>۱۳۰۰ عدد نمونه سوال +جواب
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 هوش و توانمندیهای عمومی>>۱۲۳۲ عدد نمونه سوال +جواب
2-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 فوریت های پزشکی:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 آناتومی 360 سوال + پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98احیای قلبی و ریوی 150سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98فرآیند عملیات و اطلاعات فنی
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98تروما 170 سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98فارماکولوژی800سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98فوریت های داخلی 300 سوال + پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 فیزیولوژی30 سوال+ پاسخنامه
3-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 هوشبری:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 اصول و روش های بیهوشی 475 سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 بیماری شناسی 455 سوال + پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98فارماکولوژی 500 سوال+ پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 مراقبت های ویژه 415 سوال + پاسخنامه
4-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98اتاق عمل:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98آناتومی360 سوال +پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98بیماری های داخلی و جراحی+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 بیوشیمی330 سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98تکنیک و اصول کار در اتاق عمل +پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 فیزیولوژی30 سوال +پاسخنامه
5-نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 پرستار:
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 پرستاري داخلي و جراحي ۱ تا ۴ مراقبت هاي ويژه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 روانپرستاري كودكان مديريت بهداشت جامعه مادران و نوزادان
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 پرستاري داخلي و جراحي ۱۵۲ سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 مراقبت هاي ويژه ۳۳۰ سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 روانپرستاري 156 سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98 بهداشت جامعه 150 سوال+پاسخنامه
نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشكی كردستان98مادران و نوزادان 100 سوال+پاسخنامه
فراخوان جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشكی كردستان – در 5 رشته شغلی
اطلاعیه شماره 11 ( 98/7/21)
با توجه به بررسی اعتراضات داوطلبین افراد زیر جهت بررسی مدارک نهایی در تاریخ 98/07/23 راس ساعت 9 صبح به آدرس: سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت مراجعه نمایند.
1- زانیار ضیایی با کد ملی: 6460048169 در رشته شغلی اتاق عمل سروآباد
2- نصرت ابراهیمی با کد ملی: 3230355229 در رشته شغلی کمک پرستاری سنندج
اطلاعیه شماره 10 ( 98/7/13)
اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های کمک پرستاری و فوریت پزشکی به شرح ذیل اعلام می گردد.
نتایج نهایی رشته شغلهای کمک پرستاری و فوریت پزشکی
رشته شغلی | زمان تحویل | نشانی |
کمک پرستاری | پذیرفته شدگان شهر سنندج یکشنبه مورخ 98/07/14
پذیرفته شدگان سایر شهرستان ها دوشنبه مورخ 98/07/15 |
سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت |
فوریت پزشکی | سه شنبه مورخ 98/07/15 | سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت |
*افراد پذیرفته شده برای تحویل مدارک می بایست راس ساعت 9 صبح مطابق با جدول زیر به آدرس های تعیین شده مراجعه نمایند.
اطلاعیه شماره 9 (98/6/6)
با توجه به اعلام نتایج آزمون، متقاضیانی که به نتیجه ی آزمون اعتراض دارند می توانند فرم ذیل را دانلود و تکمیل نموده و سپس آن را از طریق پست الکترونیکی حداکثر تا تاریخ 15 شهریور ماه 98 به نشانی موجود در فرم ارسال نمایند.
دانلود فرم اعتراض |
اطلاعیه 8 (28 مرداد 98)
اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های هوشبری، اتاق عمل و پرستاری و اسامی پذیرفته شدگان پس از بررسی و راستی آزمایی مدارک، جهت انجام مصاحبه تخصصی در رشته های فوریت پزشکی و کمک پرستاری به شرح ذیل اعلام می گردد.
نتایج نهایی رشته های بدون مصاحبه
افراد پذیرفته شده برای مصاحبه تخصصی و تحویل مدارک می بایست راس ساعت 9 صبح مطابق با جدول زیر به آدرس های تعیین شده مراجعه نمایند.
رشته شغلی | زمان برگزاری آزمون | آدرس | |||
کمک پرستاری | شنبه (02/06/98 )
از ردیف 1 تا 35 |
یک شنبه ( 03/06/98)
از ردیف 36 تا 70 |
دوشنبه(04/06/98)
از ردیف 71 تا 111 |
سنندج- خیابان پاسداران- پردیس دانشگاه علوم پزشکی- دانشکده پرستاری و مامایی | |
فوریت پزشکی | شنبه(02/06/98)
از ردیف 1 تا 25 |
یکشنبه (03/06/98)
از ردیف 26 تا 55 |
– | سنندج- بلوار جانبازان- نرسیده به میدان 12 فروردین هنرستان صنعتی تندرستی پسران | |
هوشبری | سه شنبه (05/06/98) | – | – | سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت | |
اتاق عمل | سه شنبه (05/06/98) | – | – | سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت | |
پرستاری | سه شنبه (05/06/98)
از ردیف 1 تا 10 |
چهارشنبه (06/06/98)
از ردیف 11 تا 35 |
پنج شنبه (07/06/98)
از ردیف 36 تا 57 |
سنندج- خیابان حسن آباد- طبقه همکف معاونت درمان- دفتر نمایندگی موسسه کارآفرینان آوا سلامت | |
مدارک مورد نیاز برای رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل:
* تمام صفحات شناسنامه
* کارت ملی
* مدارک ایثارگری
* مدرک تحصیلی و پایان طرح اجباری
* کارت پایان خدمت
* 6 قطعه عکس 4*3
مدارک مورد نیاز برای رشته های کمک پرستاری و فوریت پزشکی:
v کارت شناسایی معتبر
v رشته فوریت پزشکی لباس و کفش ورزشی
بدیهی است عدم حضور و شرکت در مصاحبه به منزله ی انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
اطلاعیه شماره 7 (1398/05/09)
لیست تکمیل ظرفیت مرحله اول آزمون جهت بررسی اصالت و راستی آزمایی مدارک به شرح زیر اعلام میگردد.
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول جهت بررسی و راستی آزمایی مدارک ( تکمیل ظرفیت) |
افراد یاد شده می بایست تصویر مدارک مورد نیاز را جهت بررسی صحت و راستی آزمایی، از طریق پست الکترونیکی farakhan.avasalamat@gmail.com حداکثر تا روز یکشنبه 13 مرداد ماه 1398 ارسال نمایند.
مدارک مورد نیاز:
* مدرک تحصیلی (مطابق با شرایط احراز رشته شغلی مورد تقاضا «جدول شماره 1» متن آگهی فراخوان)
* کارت ملی
*تمام صفحات شناسنامه
* کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
* مدارک دال بر سهمیه ایثارگران (مطابق با بند 4) متن آگهی فراخوان
* مدارک دال بر بومی بودن «مطابق با بند 5» متن آگهی فراخوان (افرادی که از بومی بودن همسر خود استفاده می نمایند لازم است که تمام صفحات شناسنامه همسر خود را نیز ارسال نمایند)
* گواهی پایان / تمدید / معافیت طرح اجباری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (مختص رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه)
اطلاعیه شماره 6 ( 1398/03/25)
با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون، متقاضیانی که که به نتیجه ی آزمون اعتراض دارند می توانند با تکمیل فرم ذیل درخواست بررسی مجدد را به آدرس پستی الکترونیکی که در فرم موجود است، ارسال نمایند.
اطلاعیه شماره 5 ( 1398/03/23)
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون جهت بررسی اصالت و راستی آزمایی مدارک به شرح زیر اعلام میگردد.
افراد یاد شده می بایست تصویر مدارک مورد نیاز را جهت بررسی صحت و راستی آزمایی، از طریق پست الکترونیکیfarakhan.avasalamat@gmail.com حداکثر تا روز یکشنبه 2 تیر ماه 1398 ارسال نمایند.
مدارک مورد نیاز:
* مدرک تحصیلی (مطابق با شرایط احراز رشته شغلی مورد تقاضا «جدول شماره 1» متن آگهی فراخوان)
* کارت ملی
* تمام صفحات شناسنامه
* کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
* مدارک دال بر سهمیه ایثارگران (مطابق با بند 4) متن آگهی فراخوان
* مدارک دال بر بومی بودن «مطابق با بند 5» متن آگهی فراخوان (افرادی که از بومی بودن همسر خود استفاده می نمایند لازم است که تمام صفحات شناسنامه همسر خود را نیز ارسال نمایند)
*گواهی پایان / تمدید / معافیت طرح اجباری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (مختص رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه)
نکات قابل توجه:
* به اطلاع می رساند مطابق با بند 15«الف» متن آگهی فراخوان اسامی اعلام شده 5/3 برابر ظرفیت مورد نیاز می باشد و بعد از بررسی مدارک 3 برابر جهت مصاحبه (رشته های کمک پرستاری و فوریت پزشکی) دعوت خواهند شد. و در سایر رشته ها به صورت ذخیره اعلام خواهند شد.
* زمان و مکان مصاحبه متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی موسسه آوا سلامت اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است از تماس با دفتر مرکزی موسسه و یا مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی کردستان جداً خودداری فرمایید.
* در صورتی که پس از بررسی مدارک تعداد نفرات به حد نصاب لازم نرسد، از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره برتر انتخاب و جهت ارسال مدارک اطلاع رسانی خواهد شد.
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول رشته اتاق عمل |
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول رشته فوریت پزشکی |
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول رشته هوشبری |
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول رشته پرستاری |
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول رشته کمک پرستاری |
اطلاعیه شماره 4 ( 98/2/11)
به اطلاع می رساند صرفا آندسته از داوطلبینی که در دریافت کارت از سامانه با اشکال مواجه شدند می توانند جهت رفع نواقص احتمالی در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت10:30 لغایت 14 به دفتر آواسلامت در سنندج به نشانی میدان آزادی، خیابان حسن آباد، معاونت درمان، روبروی بانک توسعه و تعاون مراجعه نمایند.
بدیهی است در راستای رعایت نظم هرچه بهتر در روز آزمون هیچ امکانی برای دریافت کارت ورود به جلسه یا رفع نقص در محل برگزاری وجود نخواهد داشت و از ورود کلیه داوطلبین بدون در دست داشتن کارت ورود به جلسه به حوزه های آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد.
*افرادی که کارت خود را دریافت کرده اند و یا برای مشاهده کارت در سامانه مشکلی ندارند از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.
اطلاعیه شماره 3 (98/2/10)
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه 10 لغایت 12 اردیبهشت ماه قابل دریافت می باشد.
کارت ورود به جلسه آقایان
اطلاعیه شماره 2 (98/2/4)
بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه مورخ 98/02/05 تمدید شد.
اطلاعیه شماره 1 (98/2/2)
بدینوسیله به اطلاع می رساند «متن مندرج در قسمت توجه جدول شماره 2 آگهی فراخوان» به شرح ذیل تغییر و اصلاح گردید:
* در رشته شغلی پرستاری تعداد 2 نفر از پذیرفته شدگان خانم در شهرستان سنندج در«مرکز دیسپیج فوریتهای پزشکی» بکارگیری خواهند شد.
موسسه کارآفرینان آوا سلامت نسبت به «برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی » جهت تأمین تعداد 127 نفر نیروی شرکتی در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان پس از سیر مراحل گزینشی بر اساس قانون گزینش به عنوان «مجری» اقدام نماید.
*مهلت ثبت نام از تاریخ 1398/01/26 لغایت 1398/2/4 می باشد |
ثبت نام از ساعت 17 آغاز می شود
توجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس: http://avasalamat.org انجام میشود.
(نکات مهم)
1- ثبت نام منوط به تكمیل كلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و كدپیگیری از سامانه میباشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمیباشد.
2- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
3- داوطلب با تکمیل ثبت نام و شركت درآزمون صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفادآگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
4- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.
5- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود، لازم است داوطلبان با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
6- قبل از مراجعه به سامانه، اسکن عکس داوطلب طبق توضیحات مندرج در بخش ( نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب) دفترچه راهنما تهیه گردد.
7- کدپیگیری در تمام مراحل ثبت نام آزمون و فراخوان مورد نیاز بوده لذا در حفظ و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد.
نکته: اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
8- قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
9- تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است
10- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ….) با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. )
جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.
نکته مهم:
* کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتیبه وی مسترد نخواهد شد. |